2012. július 11., szerda

Sütidömping


Van a csapatomnak egy jó szokása. Ha valaki külföldön jár (és ez itt elég gyakran előfordul pl. hazalátogat vagy csak nyaral) akkor hoz egy nagy kupac kaját/édességet és lerakja a direkt erre a célra rendszeresített asztalkára, amit csak úgy hívunk: Fatspace table.  Tekintve, hogy vagy 60 ember van rá a nap végére legfeljebb morzsák és szemét marad a helyén. Aztán van olyan, hogy csak úgy, hoz valaki valamit, mert éppen olyan kedve volt. Ha túlórázni kell, vagy valami szívességet kérnek rendszerint egy adag pizza vagy muffin érkezik. Ha valaki átmegy a próbaidőn vagy valami komoly vizsgán szintén meghívja a többieket valamire. Mióta itt vagyok szinte még nem volt nap, hogy üres lett volna az asztal. Én egy nagy doboz konyakosmeggyet meg pár zacskó negro-t gondoltam kirakni, meglássuk milyen lesz a fogadtatás :)

Az új főnökünk nő. Eddig meglehetősen kedves volt velünk, de azért vannak elvárásai is, úgyhogy eddig egészséges egyensúly van. De ez fel fog borulni. Legalábbis testsúlyban biztos. Úgy látszik először a gyomrunkon keresztül leszünk motiválva ugyanis rendszeres torta várható. Állítólag lesz tejmentes is, úgyhogy én sem maradok ki. A legútóbb pedig az volt a mondás, hogy ha sikerül a sort (ebben van az összes megoldásra váró feladat) 10 alá csökkenteni akkor egész nap ingyen süti és asztalhoz kihozott tea és kávé lesz. Ehhez tudni kell, hogy amióta itt vagyok én még nem láttam ilyet, legutóbb inkább 40-50 volt a jellemző, úgyhogy biztos voltam benne, hogy ilyen igéreteket könnyelműen lehet tenni. Mondanom sem kell a sor 0-ra ürült és ma majdnem egész nap 10 alatt maradt... És persze volt süti és tea :)

Ha nem is eszek meg mindent ami elém kerül, azért túl jó világ van, úgyhogy ha így megy tovább hamarosan újra elő kell szednem a paleót...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése