2012. június 27., szerda

Ugrás a hasznossági mutatómban


Ma sikeresen megcsináltam két jegyet, így elmondható, hogy végre tettem valami hasznosat is a cégnek. Mondjuk éppen ideje volt, mert eltelt egy hónap, fizetést már kaptam, de még egy pennyt sem termeltem. Röviden a jegyekről: Jegyekben kezelnek itt minden feladatot, műszakit, nem műszakit egyaránt. Tehát, ha mondjuk hideg van a földszinten és fázom, csinálok egy jegyet, amit az üzemeltetésben valaki észrevesz, a nevére veszi, állít egyet a klímán, én boldog leszek, hogy meleg van ő meg lezárja a jegyet. Ugyanilyen módon kezelik ha valahol valami elromlik vagy egy új hálózati megoldást kell kialakítani. Én az utóbbiból csináltam kettőt. Maga a feladat nem volt nehéz, de a jegykezelő rendszert meg kellett tanulni használni, illetve megfelelően le kellett dokumentálni a végzett feladatot. Lassít az is, hogy még nem mozgok otthonosan a gépen, nincsenek még jól összelőve, megszokva az alkalmazások, de majd belejövök. De azért nagy öröm volt ez, újabb mérföldkő. Ping pongban viszont visszaestem.

Ja és már 4. napja tekerek be a céghez. Az összesen 40km. Ez nem sok, de éppen a rövid táv miatt akkor is bevállalom ha épp lusta vagyok. Eddig szerencsém volt, mert jó idő volt reggel és este, de az időjárást ismerve ennek hamarosan vége lesz. Most éppen azon gondolkodom, hogy a majdnem 80 fontnyi havi buszbérlet árából nagyon jó kis biciklis szett jön majd ki, amivel télen-nyáron lehet haladni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése