2013. március 16., szombat

Update

Nem mintha ne lennének új információk, de mostanság másra koncentrálok, így a blogolás háttérbe szorul.  Azért megpróbálom összefoglalni az utóbbi idők történéseit.


Két hetet töltöttem az SMB (kis ügyfelek) csapatában, egy tech-csere keretében. Ilyenkor két mérnököt kicserélnek, így kölcsönösen belelátnak egymás csapatának munkájába, tanulnak új dolgokat, ellesnek ötleteket stb. Én élveztem. Úgy jellemezném mint egy szanatórium megfáradt, kiégett mérnököknek. Mivel szinte minden futó projektjét eldobja az ember (átadja másnak, hiszen a dolog lényege hogy a másik csapat munkájában vegyen részt), hirtelen felszabadul. Kevesebb a telefonhívás, a káosz. Volt mindenre időm befejezni, nem kellett egyfolytában multitaskingolni. Csomó ügyfélnek 1 tűzfal 1 szerver volt az egész hálózata, de sokszor még tűzfal se volt :) Szóval két hétig jó volt pihenni, de azért sokáig nem bírnám az unalomba belehalnék.

Aztán visszatértem az enterprise csapatba. Sok új ember érkezik megint, ezért átalakítják az ülésrendet. Ez szomorú mert a mostani helyem nagyon jó volt, kialakult egy jó társaság. Ez most szétrobban. A növekedés átka.

Új főnököm is lett, mert a jelenlegi már nem tudta a 20 fő fölé duzzadt csapatot menedzselni. Sokat még nem tudok erről mondani, volt egy egy órás bemutatkozó beszélgetés, szimpatikus volt.

Kedvenc I betűs kollégánk elhagyta a céget. Nagy sírás rívás ezúttal nem volt. Sok sikert kívántunk.

Megint voltunk airsoftozni. Ezúttal céges pénzből. Sokkal jobb volt mint múltkor. A titok abban rejlik, hogy a ember nem a csapatával marad (jó eséllyel hamarosan felrobban vagy simán lelövik) hanem nekiindul egyedül magánakciókat végrehajtani a sötétben :) Tovább növelte az élvezeti értéket a kölcsönkapott shotgun, amivel sikerült jó pár enemyt kilőni. Ja és ezúttal nem nekem lőtték ki a tökömet, hanem én lőttem ki másét. :)

A Rackspace lett a UK 7. legjobb munkahelye közepes méret kategóriában. (nagy méret 5000 fő fölött van csak). A tavalyi rossz helyezés (már ha a top 100-ban lenni egyáltalán rossz lehet) után nagyon ráfókuszáltak a témára. Szóval mindenki örült, és egész héten ünneplés zajlott. Minden napra más meglepetést tartogattak. Például óriási csokifondü, élő zene, fagyiskocsi, vattacukor stb. Utolsó nap estére pedig arab stílusban berendezték az ebédlőt és volt kaja pia hastánc vízipipa meg hasonlók.

Két vizsgát letudtam időközben, éppen ma az utóbbit, így már csak egy maradt hátra a certhez.  Azt vettem észre, hogy kezdi elveszíteni a varázsát ez a Cisco vizsgázgatás, kezd egy kicsit nyűggé válni. Ha ezen túl leszek valószínűleg F5 vagy Brocade lesz az új téma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése